Analiza wydźwięku polskojęzycznych opinii konsumenckich ukierunkowanych na cechy produktu
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Feature-based sentiment analysis of opinions in Polish
Autor:Lula, Paweł ; Wójcik, Katarzyna ; Tuchowski, Janusz
Temat i słowa kluczowe:text-mining ; opinion mining ; sentiment analysis ; ontologia ; odległość semantyczna ; analiza ukierunkowana na cechy produktu ; ontology ; semantic similarity ; feature-based analysis
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Taksonomia 27 ; Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 427
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: