Istota społecznej odpowiedzialności biznesu w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The essence of corporate social responsibility in creating company value
Autor:Sładkiewicz, Dorota ; Wanicki, Piotr
Temat i słowa kluczowe:społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR ; wartość przedsiębiorstwa ; wartość firmy ; corporate social responsibility ; enterprise value ; goodwill
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Rachunkowość na rzecz zrównoważonego rozwoju. Gospodarka - etyka - środowisko ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 436
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: