Kreowanie marki polskich fundacji korporacyjnych w świetle badań własnych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Creation of Polish corporate foundations brand in the light of own research
Autor: Temat i słowa kluczowe:CSR ; fundacje korporacyjne ; filantropia korporacyjna ; corporate foundations ; corporate philanthropy
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: