Marka modowa jako element personal branding i podstawa formowania wizerunku
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Fashion brands as a public image’s determinant and personal branding
Autor:Perchla-Włosik, Aleksandra ; Gorgoń-Mróz, Barbara
Temat i słowa kluczowe:moda ; branding ; wizerunek ; kultura celebrycka ; badania fokusowe ; fashion ; image ; celebrity culture ; focus research
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: