Changes in the perception of the youth role in the contemporary consumer society
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2015.414.19 ; oai:dbc.wroc.pl:33785
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Aug 19, 2016
724
716
https://dbc.wroc.pl/publication/37275
Edition name | Date |
---|---|
Zmiany w postrzeganiu roli młodzieży we współczesnym społeczeństwie konsumpcyjnym | Jun 11, 2022 |
Kędzierska, Natalia Gasz, Małgorzata. Redaktor Koza, Andrzej. Redaktor Politaj, Adriana. Redaktor
Boichuk, Nataliia Jończy, Romuald. Redakcja Rokitowska-Malcher, Justyna. Redakcja
Jończy, Romuald Rokitowska-Malcher, Justyna Jończy, Romuald. Redakcja Rokitowska-Malcher, Justyna. Redakcja
Jończy, Romuald Rokitowska-Malcher, Justyna Jończy, Romuald. Redakcja Rokitowska-Malcher, Justyna. Redakcja
Jończy, Romuald. Redakcja Rokitowska-Malcher, Justyna. Redakcja
Jończy, Romuald. Redakcja Rokitowska-Malcher, Justyna. Redakcja