Marka kreatorem kapitału intelektualnego organizacji
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Brand as the creator of intellectual capital in the organization
Autor:Jędrzejczyk, Marcin ; Mikosza, Marek
Temat i słowa kluczowe:kapitał intelektualny ; wartości niematerialne ; marka ; wartość przedsiębiorstwa ; rentowność ; pomiar wartości organizacji ; intellectual capital ; intangible assets ; brand ; value of the enterprise ; profitability ; measurement of organization value
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 440 ; Rachunkowość a controlling
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: