Tworzenie i apropriacja wartości jako cel strategii relacyjnej przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Value-creation and value-appropriation as an objective of the company’s relational strategy
Autor:Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka
Temat i słowa kluczowe:strategia relacyjna ; tworzenie wartości ; apropriacja wartości ; relacje międzyorganizacyjne ; relational strategy ; value-creation ; value-appropriation ; inter-organizational relations
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 444
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: