Struktura obiektu
Tytuł:

Dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy jako efekt działań marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Biblioteka Regionalisty

Tytuł odmienny:

Adjustment of an educational offer to labour market needs as a result of marketing activity

Autor:

Trzaska, Barbara

Temat i słowa kluczowe:

konkurencja ; rynek ; marketing oświatowy ; segmentacja rynku ; competition ; market ; educational marketing ; market segmentation

Opis:

Biblioteka Regionalisty, 2011, Nr 11, s. 337-346

Abstrakt:

Marketing jako sposób zarządzania wydaje się szczególnie przydatny w praktyce instytucji edukacyjnych w tym publicznych szkół średnich, które działają w warunkach wzmożonej konkurencji i niekorzystnych trendów demograficznych. Za tym podejściem do zarządzania placówkami oświatowymi przemawia również potencjalny wpływ narzędzi i procedur marketingu, zwłaszcza procedury segmentacji rynku, na dopasowanie oferty kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celem opracowania jest ukazanie specyfiki marketingu oświatowego, jego instrumentów i procedur w praktyce. Opracowanie nawiązuje do wyników badań autora, dotyczących barier w dostosowaniu oferty edukacyjnej szkół ponadgimnazjalnych do potrzeb rynku pracy

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Biblioteka Regionalisty, 2011, Nr 11

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: