Object structure
Title:

Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców

Group publication title:

Ekonometria = Econometrics

Title in english:

Usability of eye tracking research on the implicit determinants of customers’ behavior measurement

Creator:

Garczarek-Bąk, Urszula

Subject and Keywords:

eye tracking ; użyteczność badań eye trackingowych ; usability of eye tracking research

Description:

Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53), s. 54-71

Abstrakt:

Celem artykułu jest określenie użyteczności eye trackingu jako metody badania zachowań nabywców. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W artykule, oprócz ukazania istoty badań eye trackingowych, opisano procedurę ich przygotowania i realizacji oraz wskazano możliwe formy prezentacji pozyskanych w ten sposób danych (mapy cieplne, ścieżki spojrzeń oraz analizę obszarów zainteresowania). Szczególną uwagę poświęcono także ewentualnym trudnościom metodycznym oraz technicznym występującym podczas realizacji eksperymentu badawczego

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

doi:10.15611/ekt.2016.3.05

Language:

pol

Relation:

Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53)

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: