Marketing współtworzenia wartości z klientem jako instrument tworzenia innowacji
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Marketing of co-creating value with a customer as a tool for innovation
Autor: Temat i słowa kluczowe:marketing współtworzenia ; wartości ; współtworzenie wartości z klientem ; innowacje ; marketing doświadczeń ; logika dominacji usługi ; co-creating value marketing ; co-creating value with a customer ; innovation ; experience marketing ; service-dominant logic
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:25 lat społeczeństwa obywatelskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: