Czynniki wpływające na zastosowanie koncepcji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The terms of relationship marketing implementation in non-governmental organizations
Autor: Temat i słowa kluczowe:marketing relacji ; organizacje non profit ; adaptacja ; trudności wdrożeniowe ; relationship marketing ; not-for-profit organizations ; adaptation ; implementation difficulties
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:25 lat społeczeństwa obywatelskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: