Object

Title: Czynniki wpływające na zastosowanie koncepcji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych

Title in english:

The terms of relationship marketing implementation in non-governmental organizations

Creator:

Poślednik, Alicja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 55-65

Abstrakt:

Artykuł skupia się na problemie adaptacji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych w razie konieczności zastosowania w nich zasad marketingu relacji. Przedstawiono główne założenia zarządzania relacjami w organizacjach pozarządowych, a ponadto wskazano na trudności związane z przeniesieniem zasad relacyjnego ujęcia na grunt instytucji nienastawionych na zysk, z podziałem na czynniki wewnętrzne i rynkowe (zewnętrzne). Ponadto charakterystyka czynników pozwoliła wyciągnąć wnioski mówiące, że zarówno firmy, jak i organizacje non profit borykają się z różnego rodzaju trudnościami w adaptacji marketingu relacji, jednak można je pokonać przez odpowiednie działania lub zastosowanie systemu informatycznego CRM

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2016.458.05 ; oai:dbc.wroc.pl:36376

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458 ; 25 lat społeczeństwa obywatelskiego

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Jul 25, 2019

In our library since:

Feb 14, 2017

Number of object content hits:

172

Number of object content views in PDF format

169

All available object's versions:

https://dbc.wroc.pl/publication/39956

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information