Struktura obiektu
Tytuł:

Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Sources of value for a client on the public radio market

Autor:

Rudawska, Edyta ; Rudawski, Adam

Temat i słowa kluczowe:

wartość dla klienta ; usługi ; radiofonia publiczna ; value for a customer ; services ; public broadcasting

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 88-100

Abstrakt:

Od momentu pojawienia się sposobu konceptualizacji marketingu, zaproponowanego przez American Marketing Association (AMA) w 2004, roku koncepcja „wartości” stała się kluczowym zagadnieniem w tym obszarze nauki. Niniejsze opracowanie poświęcone jest specyfice kreowania i dostarczania wartości dla klientów na rynku radiofonii publicznej. Celem artykułu jest identyfikacja źródeł wartości dla słuchaczy radia publicznego. Podmioty radiofonii publicznej, mimo posiadania dofinansowania działalności z abonamentu RTV na działalność misyjną, uczestniczą w grze rynkowej. Dlatego też stoją przed koniecznością kreowania wyjątkowych i oczekiwanych przez słuchaczy wartości, które staną się podstawą ich lojalności wobec danej stacji. Z rozważań prowadzonych w niniejszym opracowaniu wynika, że źródła tej wartości tkwią nie tylko w postrzeganej jakości programu radiowego, ale również w zaangażowaniu słuchaczy w tworzenie programu radiowego i organizowaniu specjalnych wydarzeń kreujących w nich pozytywne emocje

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.458.08

Język:

pol

Powiązania:

25 lat społeczeństwa obywatelskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: