Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Consumer Intelligence in the context of the development trends of marketing research
Autor:Mazurek-Łopacińska, Krystyna ; Sobocińska, Magdalena
Temat i słowa kluczowe:badania marketingowe ; Customer Intelligence ; internet rzeczy ; wirtualizacja marketingu ; marketing research ; Internet of things ; virtualization of marketing
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: