The means-end approach in market segmentation – clustering of laddering data
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Podejście środków-celów w segmentacji rynku – analiza skupień danych drabinkowych
Autor: Temat i słowa kluczowe:means-end approach ; laddering ; clustering ; sequences dissimilarity measures ; teoria środków-celów ; analiza skupień ; miary niepodobieństwa sekwencji
Opis:Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 4 (54), s. 72-81
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 4 (54)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: