Polskie przedsiębiorstwa rodzinne – przełamanie stereotypów
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Polish family enterprises – breaking stereotypes
Creator:Nikodemska-Wołowik, Anna Maria ; Gierczak-Grupińska, Katarzyna
Subject and Keywords:przedsiębiorstwo rodzinne ; interesariusze ; konsumenci ; tożsamość przedsiębiorstwa ; family enterprise ; stakeholders ; consumers ; firm’s identity
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: