Wpływ mediów społecznościowych i technologii mobilnych na współczesne procesy zakupowe
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:The influence of social media and mobile technology on modern purchasing processes
Autor:Łopaciński, Karol ; Łysik, Łukasz
Temat i słowa kluczowe:media społecznościowe ; technologie mobilne ; ścieżka zakupowa ; zachowania nabywców ; social media ; mobile technology ; path to purchase ; consumer behaviours
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2016, Nr 2 (40), s. 44-57
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2016, Nr 2 (40)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: