Prezentacja i modelowanie analityki marketingowej w aplikacji kokpitu menedżerskiego
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Presentation and modelling of marketing analysis in the application of managerial dashboards
Autor: Temat i słowa kluczowe:interactive dashboard ; kokpit menedżerski ; SMART IMPACT ; treści marketingowego kokpitu ; analityka marketingowa ; Wysokie Obcasy ; managerial dashboard ; base elements of marketing dashboards ; marketing analysis
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 4 (29), s. 50-57
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 4 (29)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: