Tożsamość na sprzedaż? Wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny Wrocławia oraz jego komercjalizacja
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Identity for sale? Internal and external image of the city of Wrocław and its commodification
Autor: Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:architektura - czasopisma ; wizerunek miasta ; Wrocław ; tożsamość miasta ; polityczność tożsamości ; komercjalizacja tożsamości
Opis:Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50), s. 15-28
Wydawca:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:<sygn. PWr A5234III> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; www.architectus.arch.pwr.wroc.pl ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Powiązania:Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej ; Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50)
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: