Struktura obiektu
Tytuł:

Budowanie wartości usług dla klientów teatrów i filharmonii – wyniki badań

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Building services values for customers of theatres and philharmonics – survey results

Autor:

Krawiec, Wioletta ; Szymańska, Kamila

Temat i słowa kluczowe:

wartość dla klienta ; instytucje kulturalne ; doświadczanie wartości ; value for a customer ; cultural institutions ; experience of value

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 475, s. 123-135

Abstrakt:

W artykule pokazano wybrane obszary budowania wartości usług dla klientów instytucji teatralnych i filharmonii, uwzględniając ich preferencje względem oferty, dodatkowych wartości emocjonalnych niezwiązanych bezpośrednio z ofertą instytucji kulturalnych oraz wyboru różnorodnych narzędzi komunikacji w celu wywołania zadowolenia klienta. Podstawę empiryczną artykułu stanowią badania realizowane metodą ankietową w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w latach 2015-2017 wśród klientów (na próbie 927 osób) oraz menedżerów (30 badanych) polskich teatrów i filharmonii. Ze względu na liczebność próby oraz sposób jej doboru wszystkie przedstawione analizy dotyczą wyłącznie badanych jednostek

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2017.475.11

Język:

pol

Powiązania:

Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 475

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: