Reklama a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw z branży farmaceutycznej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Advertisement vs. concept of Corporate Social Responsibility in companies of pharmaceutical industry
Autor: Temat i słowa kluczowe:społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; reklama ; etyka ; branża farmaceutyczna ; corporate social responsibility ; advertisement ; ethics ; pharmaceutical industry
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Finanse i rachunkowość na rzecz zrównoważonego rozwoju – edukacja; etyka; innowacje. Finanse ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 478
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: