Wpływ elementów nazwy na zapamiętanie wizerunku marki – wyniki badań empirycznych
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny: Autor:Krycia-Chomińska, Agata ; Szpulak, Aleksandra
Temat i słowa kluczowe:marka ; nazwa marki ; wizerunek marki ; brand ; brand name ; brand image
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2017, Nr 1 (30), s. 38-53
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2017, Nr 1 (30)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: