Marketing nostalgiczny jako szansa dla renesansu rzemiosła na Dolnym Śląsku
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Nostalgia marketing as a chance for craft renaissance in Lower Silesia
Autor:Czerska, Iwona ; Michalczyk, Radosław
Temat i słowa kluczowe:marketing nostalgiczny ; rzemieślnik ; zanikające zawody rzemieślnicze ; nostalgia marketing ; craftsman ; endangered craft professions
Opis: Abstrakt: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Gospodarka miejska przyszłości. Perspektywa województwa dolnośląskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 490
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: