Optimization of an M/M/1/N feedback queue with retention of reneged customers
Group publication title:Operations Research and Decisions
Creator:Kumar, Rakesh ; Jain, Narendra Kumar ; Som, Bhupender Kumar
Contributor:Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja ; Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Subject and Keywords:ekonomia - czasopisma ; badania operacyjne ; zarządzanie - czasopisma ; reneging ; retention of reneged customers ; revenue ; queuing system ; optimization
Description:Operations Research and Decisions, vol. 24, 2014, nr 3, s. 45-58
Publisher:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Source:<sygn. PWr A5532II> ; click here to follow the link ; click here to follow the link
Language: Relation:Operations Research and Decisions ; Operations Research and Decisions, vol. 24, 2014 ; Operations Research and Decisions, vol. 24, 2014, nr 3 ; Badania Operacyjne i Decyzje
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location: