Synergy of quantita- tive and qualitative marketing research − CAPI and observation diary
Group publication title: Title in english:Synergia ilościowych i jakościowych badań marketingowych – CAPI i samoobserwacja
Creator:Lipowski, Marcin ; Pastuszak, Zbigniew ; Bondos, Ilona
Subject and Keywords:marketing research ; triangulacja ; triangulation ; synergy ; quantitative research ; self-observation ; badania marketingowe ; synergia ; badania ilościowe ; samoobserwacja
Description:Econometrics = Ekonometria, 2018, Vol. 22, No. 1, s. 58-67
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Advances in Applied Data Analysis ; Econometrics = Ekonometria, 2018, Vol. 22, No. 1
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: