Zachowania konsumenta a storytelling marki. Wybrane aspekty
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Consumer behaviours vs brand storytelling. Selected aspects
Creator: Subject and Keywords:zachowania konsumentów ; oddziaływanie na zachowania ludzi ; storytelling marki ; studia przypadków ; relacje marka-interesariusz ; consumer behaviours ; impingement on people behaviour ; brand storytelling ; case studies ; a brand-stakeholder relations
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: