Badania marketingowe w czasie rzeczywistym w środowisku omnichannel w sektorze B2C
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Real-time marketing research in omnichannel environment on B2C market
Autor:Gregor, Bogdan ; Gotwald-Feja, Beata
Temat i słowa kluczowe:omnichannel marketing ; badania w czasie rzeczywistym ; sektor B2C ; beacon marketing ; real-time marketing research ; B2C market
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: