Festiwale plenerowe jako element realizacji strategii rozwoju miasta Lublina
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Open-air festivals as an element of the Lublin city development strategy
Autor: Temat i słowa kluczowe:festiwal ; wydarzenia kulturalne ; turystyka ; marketing miast ; festival ; cultural events ; tourism ; city marketing
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: