Obiekt

Tytuł: The determinants of Global Account Management (GAM). A relationship decision-making model

Autor:

Deszczyński, Bartosz

Opis:

Argumenta Oeconomica, 2019, Nr 2 (43), s. 233-253

Abstrakt:

The article presents an analysis of the factors influencing the partnership and cooperation of companies active in the global B2B market. It outlines the benefits that are traditionally associated with joint projects or alliances and discusses to what extent they can be generated in the global customer relationship management programs on the basis of global account management (GAM). The main aim of this paper is to propose a GAM relationship decision-making model. Its conceptual framework is based on four assumptions dealing with the formal and informal, external and internal decision-making factors. This model can be of practical importance for globally operating suppliers in managing their relations and choosing the right customers for strategic cooperation

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2019

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/aoe.2019.2.10 ; oai:dbc.wroc.pl:73319

Język:

eng

Powiązania:

Argumenta Oeconomica, 2019, Nr 2 (43)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Tytuł publikacji grupowej:

Argumenta Oeconomica

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-11-15

Data dodania obiektu:

2019-11-15

Liczba wyświetleń treści obiektu:

6

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/141944

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji