Obiekt

Tytuł: Wykorzystanie sponsoringu imiennego w sporcie na przykładzie koszykarskiego Śląska Wrocław

Tytuł odmienny:

Use of title sponsorship in sport. The case of Slask Wroclaw basketball team

Autor:

Terlecki, Michał

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17), s. 154-171

Abstrakt:

Tematyka poruszana w artykule odnosi się do specyficznej formy promocji, jaką jest sponsoring sportowy. W dobie, z jednej strony, profesjonalizacji polskich organizacji sportowych, które przestały funkcjonować jako przyzakładowe drużyny czy podmioty związane ze służbami mundurowymi, a z drugiej, poszukiwania przez firmy nowych form dotarcia z komunikatem promocyjnym do odbiorców sponsoring sportowy stał się znakomitą płaszczyzną współpracy, z której korzyści czerpać mogą i powinny obie strony. Autor skupia się na podmiotach, które jako element promocji swoich marek wykorzystywały nazwę koszykarskiego Śląska Wrocław. Identyfikuje cele, jakimi kierowały się, podejmując decyzję o sponsoringu imiennym tego klubu, a także dokonuje analizy i oceny sposobu ich realizacji

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2013.4.12 ; oai:dbc.wroc.pl:25457

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-07-31

Data dodania obiektu:

2014-10-13

Liczba wyświetleń treści obiektu:

382

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

380

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/28160

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji