Object

Title: Spory wokół koncepcji nauki ekonomi izrównoważonego i trwałego rozwoju – ujęcie problemowo-dydaktyczne

Title in english:

Disputes around the conception of sustainable and permanent development of economics science − the problem and didactic approach

Creator:

Czaja, Stanisław ; Becla, Agnieszka

Description:

Ekonomia = Economics, 2011, Nr 5 (17), s. 35-45

Abstrakt:

Rozwój nauk ekonomicznych wpłynął na powstanie ekonomii zrównoważonego i trwałego rozwoju. W artykule przedstawiono paradygmat ekonomii tradycyjnej oraz paradygmat nowej ekonomii. Ten drugi paradygmat może opierać się na: (1) opozycji w stosunku do paradygmatu ekonomii głównego nurtu, (2) nowym paradygmacie współczesnej nauki oraz (3) koncepcji rozwoju entropijnie zrównoważonego. Autorzy prezentują funkcję dydaktyczną ekonomii zrównoważonego i trwałego rozwoju. Wyraża się ona w języku dyscypliny, używanych modelach, stosowanych metodach dydaktycznych i przygotowywanych podręcznikach. Autorzy przedstawiają także propozycję koncepcji takiego podręcznika

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:25991

Language:

pol

Relation:

Ekonomia = Economics, 2011, Nr 5 (17)

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Oct 15, 2019

In our library since:

Jan 5, 2015

Number of object content hits:

392

Number of object content views in PDF format

391

All available object's versions:

https://dbc.wroc.pl/publication/28800

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information