Business model as a stimulus for innovation − relational approach
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.457.07 ; oai:dbc.wroc.pl:36354
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 457 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Innowacyjność w doskonaleniu i rozwoju przedsiębiorstwa
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
9 lut 2017
376
361
https://dbc.wroc.pl/publication/39921
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Model biznesu jako stymulanta innowacyjności – ujęcie relacyjne | 11 cze 2022 |
Oliński, Marian
Fokczyński, Wojciech Radomska, Joanna. Redakcja Witek-Crabb, Anna. Redakcja