The role of events in the promotion of tourism regions
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 117-126
Celem opracowania jest analiza wydarzeń jako atrakcyjnych form promocji stosowanych przez miasta na rynku turystycznym. Autor zakłada, że wybór wydarzeń, w które miasta angażują swoje budżety promocyjne, może być jednym z kluczowych aspektów współczesnej promocji miast na rynku turystycznym. Na podstawie studiów literaturowych związanych z terminologią wydarzeń, zarządzania marketingowego, efektywności promocji, a także wywiadów bezpośrednich oraz analiz źródeł wtórnych, autor identyfikuje kluczowe formy promocji oferowane przez organizatorów wydarzeń, przyporządkowuje je do określonych narzędzi promocji miast z wykorzystaniem wydarzeń. W opracowaniu przedstawiona zostaje propozycja metodyki oceny efektywności promocyjnej wydarzeń z punktu widzenia administracji miasta, która może posłużyć zarówno administracji miast w efektywnej alokacji budżetu promocyjnego, jak również organizatorom wydarzeń przygotowującym ofertę promocyjną miastom
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2017.473.10 ; oai:dbc.wroc.pl:37514
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Dla wszystkich zgodnie z licencją
2019-07-03
2017-09-29
83
81
https://dbc.wroc.pl/publication/41558
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rola wydarzeń w promocji regionów turystycznych | 2019-07-03 |
Cieślikowski, Krzysztof
Cieślikowski, Krzysztof
Zawadzki, Piotr
Zawadzki, Piotr
Sidorkiewicz, Marta
Mazurek-Kusiak, Anna Wojciechowska-Solis, Julia
Niedziółka, Arkadiusz
Tomik, Rajmund Hadzik, Andrzej Cholewa, Jarosław