Obiekt

Tytuł: Przyszłe modele biznesowe na rynku Mediów 4.0

Tytuł odmienny:

Future business models on Media 4.0 market

Autor:

Kupczyk, Katarzyna

Opis:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2017, Nr 4 (16), s. 66-76

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie prawdopodobnych przyszłych modeli biznesowych w ramach nowych możliwości uzyskiwania przychodów przez podmioty z sektora medialnego. W zakresie metodologicznym posłużono się analizą najnowszych dostępnych materiałów poświęconych tej tematyce, w tym przede wszystkim artykułów naukowych oraz opracowań pochodzących z renomowanych międzynarodowych instytucji badawczych i firm konsultingowych. Uzupełniają je obserwacje autorki, która była zawodowo związana z rynkiem mediów. Z prowadzonych rozważań wysnuto wniosek, iż immanentną cechą przyszłych modeli na rynku Mediów 4.0 będzie hybrydowość przekazu informacji

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/e21.2017.4.05 ; oai:dbc.wroc.pl:40930

Język:

pol

Powiązania:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2017, Nr 4 (16)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-10-16

Data dodania obiektu:

2018-05-07

Liczba wyświetleń treści obiektu:

38

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

34

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/46692

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Przyszłe modele biznesowe na rynku Mediów 4.0 2019-10-16

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji