Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem poniższego artykułu jest prezentacja wybranych aspektów kreowania marki regionu, a zwłaszcza możliwości partycypacji przedsiębiorców w tym procesie. W części teoretycznej pracy omówiono model tworzenia marki turystycznej mikroregionu. Stanowił on bazę części badawczej, dotyczącej marki Beskidzka 5. Jako punkt wyjścia do badania przyjęto założenie, mówiące, że w przypadku małych i średnich destynacji turystycznych stworzenie silnej marki jest możliwe jedynie przy zaangażowaniu przedsiębiorstw działających w regionie. Na podstawie tego założenia sformułowano hipotezę badawczą, wskazującą na niski udział przedsiębiorców w kreowaniu marki Beskidzka 5, co zostało potwierdzone w badaniu. Różnorodne są jednak przyczyny tej sytuacji, aczkolwiek jako główna jawi się niska świadomość korzyści związanych z tworzoną marką."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information