Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Postępowanie konsumenta na rynku kinematografii jest efektem jego upodobań i preferencji. Konieczność ciągłego badania preferencji, potrzeb i postaw konsumentów wynikaze zmian \(ilościowych i jakościowych\) zachodzących na rynku. Problem preferencji i postaw konsumentów na rynku kinematografii jest o tyle złożony, że dotyczy zarówno filmu,jak i kina, w którym konsument ogląda dany film. Celem artykułu jest próba wskazania możliwości wykorzystania skal nominalnych i porządkowych do badania preferencji i postaw konsumentów wobec kina i filmu. W artykule wykorzystano własne wyniki badań bezpośrednich. Wyniki uzyskane z wykorzystaniem skali nominalnej przedstawiają postawy konsumentów co do kina jako sposobu spędzania wolnego czasu, postawy wobec zachowania się innych osób w kinie oraz preferencje co do wyboru filmu. Wyniki uzyskane z wykorzystaniem skali porządkowej prezentują ocenę funkcjonowania kin oraz wyświetlanych produkcji filmowych"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information