Object

Title: Preferencje i postawy konsumentów wobec kina i filmu

Title in english:

Preferences and consumer attitudes to the cinema and films

Creator:

Wolny, Robert

Abstrakt:

Postępowanie konsumenta na rynku kinematografii jest efektem jego upodobań i preferencji. Konieczność ciągłego badania preferencji, potrzeb i postaw konsumentów wynikaze zmian (ilościowych i jakościowych) zachodzących na rynku. Problem preferencji i postaw konsumentów na rynku kinematografii jest o tyle złożony, że dotyczy zarówno filmu,jak i kina, w którym konsument ogląda dany film. Celem artykułu jest próba wskazania możliwości wykorzystania skal nominalnych i porządkowych do badania preferencji i postaw konsumentów wobec kina i filmu. W artykule wykorzystano własne wyniki badań bezpośrednich. Wyniki uzyskane z wykorzystaniem skali nominalnej przedstawiają postawy konsumentów co do kina jako sposobu spędzania wolnego czasu, postawy wobec zachowania się innych osób w kinie oraz preferencje co do wyboru filmu. Wyniki uzyskane z wykorzystaniem skali porządkowej prezentują ocenę funkcjonowania kin oraz wyświetlanych produkcji filmowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2018.526.26

Source:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 290-299

Language:

pol

Relation:

Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Apr 30, 2019

In our library since:

Jan 30, 2019

Number of object content hits:

48

All available object's versions:

https://dbc.wroc.pl/publication/98072

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Similar

This page uses 'cookies'. More information