Object

Title: Badanie zadowolenia uczestników wydarzenia sportowego na przykładzie EHF EURO 2016 POLAND

Title in english:

The research on satisfaction of the attendees of a sporting event on the example of EHF EURO 2016 POLAND

Creator:

Sojkin, Bogdan ; Michalak, Szymon

Abstrakt:

EHF EURO 2016 POLAND jest produktem oferowanym szerokiemu gronu interesariuszy – zarówno na rynku B2B – zaspokajając potrzeby i umożliwiając realizację celów klientów biznesowych – jak i na rynku B2C, zaspokajając potrzeby klientów indywidualnych, w tym przede wszystkim kibiców obecnych na trybunach hal sportowych. Wśród celów strategicznych, których realizacja stanowi podstawę do oceny stopnia powodzenia przedsięwzięcia, jakim była organizacja tej wielkiej imprezy sportowej, organizatorzy wyróżnili także uzyskanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów uczestników turnieju, przedstawicieli EHF i kibiców) oraz podmiotów uczestniczących w organizacji. Celem artykułujest przedstawienie wyników badań zadowolenia kibiców obecnych na trybunach EHF EURO 2016 POLAND podczas pierwszej fazy rozgrywek.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2018.526.24

Source:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 267-277

Language:

pol

Relation:

Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Apr 30, 2019

In our library since:

Jan 30, 2019

Number of object content hits:

6

All available object's versions:

https://dbc.wroc.pl/publication/98064

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Similar

This page uses 'cookies'. More information