Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Celem artykułu jest ukazanie znaczenia kreatywności firm\/osób i jej wpływu na konstruowanie nowych wartości i pogłębianie doświadczeń jej odbiorców. W opracowaniu nawiązano również do marketingu doświadczeń jako obszaru działań pozwalających w efektywny sposób wyeksponować twórcze i innowacyjne rozwiązania, mające na uwadze rosnące potrzeby i wymagania odbiorców w procesie pogłębiania własnych doświadczeń. Ujęto także aspekt umiejętnego zarządzania kreatywnością i doświadczeniami odbiorców, który umożliwia współczesnej firmie odniesienie sukcesu w różnych płaszczyznach kontaktu firmy z jej otoczeniem. Zaprezentowane przykłady z zakresu wyżej opisanych zagadnień pozwoliły zarysować ich znaczenie w procesie kreowania sukcesu firmy na płaszczyźnie\: strategicznej, komunikacyjnej, wizerunkowej, produktowej, współpracy z otoczeniem itp."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information