Object

Title: Kreatywność jako determinanta tworzenia wartości i pogłębiania doświadczeń jej odbiorców

Title in english:

Creativity as a determinant to create value and deepen the experience of its recipients

Creator:

Krawiec, Wioletta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 529; s. 129-139

Abstrakt:

Celem artykułu jest ukazanie znaczenia kreatywności firm/osób i jej wpływu na konstruowanie nowych wartości i pogłębianie doświadczeń jej odbiorców. W opracowaniu nawiązano również do marketingu doświadczeń jako obszaru działań pozwalających w efektywny sposób wyeksponować twórcze i innowacyjne rozwiązania, mające na uwadze rosnące potrzeby i wymagania odbiorców w procesie pogłębiania własnych doświadczeń. Ujęto także aspekt umiejętnego zarządzania kreatywnością i doświadczeniami odbiorców, który umożliwia współczesnej firmie odniesienie sukcesu w różnych płaszczyznach kontaktu firmy z jej otoczeniem. Zaprezentowane przykłady z zakresu wyżej opisanych zagadnień pozwoliły zarysować ich znaczenie w procesie kreowania sukcesu firmy na płaszczyźnie: strategicznej, komunikacyjnej, wizerunkowej, produktowej, współpracy z otoczeniem itp.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2018.529.11

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 529 ; Ekonomia

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

This page uses 'cookies'. More information