Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Turbulentne otoczenie skłania do wzmożonych poszukiwań nowych formuł działania podmiotów gospodarczych. Rebranding może być wprowadzany zarówno w formiedrobnych zmian \(kosmetyczna zmiana komunikacji wizualnej\), jak i całkowitej zmiany nazwy i całej filozofii marki. W ostatnim okresie nastąpił wyraźny wzrost liczby renomowanych marek, które wprowadziły rebranding. Artykuł został oparty na systematycznej analizie literatury i na analizie przeprowadzonych badań, które dotyczyły percepcji marki ZABERD S.A. Celem artykułu jest przybliżenie determinant oraz problematyki i sposobu budowania strategii rebrandingu na przykładzie marki ZABERD S.A., a także wyłonienie implikacji menadżerskich o charakterze aplikacyjnym. Strategia rozwoju może odnieść długofalowy sukces jedynie wtedy, gdy wprowadzony zostanie również proces ebrandingowy, który wpływa na zmiany m.in. dwóch kluczowych obszarów\: kultury organizacyjnej, a w tym rutyn organizacyjnych, oraz sposobu zarządzania w firmie"]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information