Struktura obiektu
Tytuł:

Ile warta jest marka?

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

How Much is Brand Value Worth?

Autor:

Wrona, Sylwia

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144, s. 567-579

Abstrakt:

Marki otaczają nas wszędzie. Mogą przyjmować różnorodne formy oraz mieć różny zasięg działania. Choć w sensie fizycznym nie istnieją, trudno nie uznać ich znaczenia gospodarczego. Podobnie jak inne zasoby mają swoją wartość - wartość, którą można oszacować. Celem niniejszego opracowania jest próba odpowiedzi na pytanie: ile warta jest marka oraz w jaki sposób określić jej wartość. W artykule wykorzystano wyniki czterech rankingów wartości marki: "Best Global Brands 2009" agencji konsultingowej Interbrand, "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2009" agencji badawczej Millward Brown Optimor oraz "BrandFinance Global 500 2009" agencji konsultingowej Brand Finance oraz "Polska Marka - ranking najcenniejszych polskich marek 2009" "Rzeczpospolitej"

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: