Object

Title: Ile warta jest marka?

Title in english:

How Much is Brand Value Worth?

Creator:

Wrona, Sylwia

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144, s. 567-579

Abstrakt:

Marki otaczają nas wszędzie. Mogą przyjmować różnorodne formy oraz mieć różny zasięg działania. Choć w sensie fizycznym nie istnieją, trudno nie uznać ich znaczenia gospodarczego. Podobnie jak inne zasoby mają swoją wartość - wartość, którą można oszacować. Celem niniejszego opracowania jest próba odpowiedzi na pytanie: ile warta jest marka oraz w jaki sposób określić jej wartość. W artykule wykorzystano wyniki czterech rankingów wartości marki: "Best Global Brands 2009" agencji konsultingowej Interbrand, "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2009" agencji badawczej Millward Brown Optimor oraz "BrandFinance Global 500 2009" agencji konsultingowej Brand Finance oraz "Polska Marka - ranking najcenniejszych polskich marek 2009" "Rzeczpospolitej"

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:74070

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Edition name Date
Ile warta jest marka? Feb 4, 2020

This page uses 'cookies'. More information