Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
18 sty 2016
421
426
https://dbc.wroc.pl/publication/34348
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Dobór próby w jakościowych badaniach marketingowych – problemy prawidłowej selekcji i rekrutacji uczestników | 18 paź 2022 |
Dziechciarz-Duda, Marta Król, Anna
Wrona, Sylwia
Daszkiewicz, Magdalena Wrona, Sylwia
Daszkiewicz, Magdalena Wrona, Sylwia
Tundys, Blanka
Hołodnik-Janczura, Grażyna Golińska, Izabela Ostasiewicz, Walenty. Redakcja Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja
Krzan, Maciej Dudycz, Helena. Redaktor Hernes, Marcin. Redaktor Pondel, Maciej. Redaktor Rot, Artur. Redaktor