Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1997, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR 846 ; oai:dbc.wroc.pl:111065
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
16 gru 2021
5 wrz 2021
4
https://dbc.wroc.pl/publication/153304
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Verlagsmarketing - theoretische und praxisbezogene Aspekte | 16 gru 2021 |
Cutter, Magdalena Katarzyna Pisz, Zdzisław. Promotor
Szajnocha, Karol (1818-1868)
Skowrońska, Magdalena
Sokół, Aneta
Szewczyk, Mirosława Ciesielska, Magdalena