Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR 858 ; oai:dbc.wroc.pl:111077
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Dec 16, 2021
Sep 5, 2021
20
https://dbc.wroc.pl/publication/153316
Edition name | Date |
---|---|
Strategia marketingowa instytucji ubezpieczeniowej : (na przykładzie PZU SA) | Dec 16, 2021 |
Wąsewicz, Maria
Mruk, Henryk Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Nowotarska-Romaniak, Beata
Hamer, Hans-Heinrich Światowy, Grażyna. Promotor
Woźniczka, Jarosław (1964- ) Drewiński, Marek. Promotor