Object

Title: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez obiekty turystyczne w Karpaczu

Title in english:

The use of social media by tourist facilities in Karpacz

Creator:

Zawadzki, Piotr

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2022; vol. 66, nr 4, s. 172-185

Abstrakt:

Celem opracowania jest określenie znaczenia mediów społecznościowych w aktywności marketingowej obiektów turystycznych w Karpaczu. Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych przez przedsiębiorstwa działające w branży turystycznej daje możliwość uzyskania znaczącej przewagi konkurencyjnej. Informacje zawarte w artykule to dane wtórne pozyskane z najpoważniejszych serwisów społecznościowych, danych Polskich Badań Internetu oraz raportów IAB Polska. Obiekty hotelowe, walcząc o wyróżnienie swojej oferty na tle konkurencji, korzystają z kanałów interaktywnych, w tym przede wszystkim z portali społecznościowych. Przeprowadzone badania wskazują na duże znaczenie w aktywności marketingowej serwisów Facebook oraz Instagram, rzadziej You- Tube oraz Twitter. Jedynie największe obiekty realizują zintegrowaną strategię, wykorzystując kilka portali społecznościowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2022

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2022.4.12 ; oai:dbc.wroc.pl:118518

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2022; vol. 66, nr 4

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information