Badania marketingowe i prognozowanie w zarządzaniu firmą - ekspansja czy regres?
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Marketing Research and Forecasting in Company Management Pradices - Expansion or Regression?
Autor:Garczarczyk, Józef ; Mocek, Marek
Temat i słowa kluczowe:rozwój badań ; świadomość menedżerów ; zarządzanie firmą ; wykorzystnie badań ; procesy decyzyjne
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: