Object

Title: Badania marketingowe i prognozowanie w zarządzaniu firmą - ekspansja czy regres?

Title in english:

Marketing Research and Forecasting in Company Management Pradices - Expansion or Regression?

Creator:

Garczarczyk, Józef ; Mocek, Marek

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 11-25

Abstrakt:

Celem artykułu jest ocena zmian, jakie w latach 1996-2009 nastąpiły w polskich przedsiębiorstwach w zakresie sposobu pozyskiwania oraz wykorzystania w procesie decyzyjnym informacji diagnostycznych i prognostycznych. Podstawą analiz i porównań były wyniki trzech badań przeprowadzonych przez Katedrę Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Uzyskane rezultaty - mimo 13-letnicgo okresu objętego analizą - nie potwierdziły oczekiwanych zmian zarówno w poglądach menedżerów co do potrzeby prowadzenia badań marketingowych oraz prognozowania zjawisk rynkowych, jak i sposobów wykorzystania posiadanych informacji w podejmowaniu decyzji dotyczących różnych aspektów działalności przedsiębiorstwa.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120402

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information