Types of Marketing Research Useful in New Products Development
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Mar 17, 2023
138
https://dbc.wroc.pl/publication/158683
Edition name | Date |
---|---|
Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów | Oct 30, 2023 |
Olejniczak, Magdalena
Dąbrowski, Dariusz
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Golik-Górecka, Grażyna
Witczak, Olgierd
Żebrowska-Kasprzak, Urszula